איך מזהים ומטפלים 
באקנה של תינוקות?

בחודשים שלאחר הלידה, תינוקות יכולים לפתח מחלות עור ודלקות עור. שני מצבי העור הנפוצים ביותר הם אקנה של תינוקות וסבוריאה של הקרקפת (קליפה צהובה או קשקשת על הקרקפת) cradle cap. למרות שאין צורך לדאוג מאחר שמצבים אלה נעלמים בדרך כלל מעצמם, להלן מספר טיפים ועצות שיעזרו לכם לנהל אותם במידה והם אכן מופיעים.

מה זה אקנה של תינוקות?

אקנה של תינוקות הוא פתולוגיה נפוצה של העור שעלולה להופיע במהלך 3 החודשים הראשונים של החיים. אקנה של תינוקות קשור בדרך כלל להורמונים שהתינוק סופג מאימו. כ-20% מהילודים הבריאים עלולים לפתח פצעונים מוגלתיים שטחיים. הם יכולים להופיע בצורה של פצעונים אדומים על הפנים, במיוחד על הלחיים, המצח, הסנטר ולעתים אפילו על הגב. הם יכולים להופיע גם בצורה של כתמים לבנים קטנים, אותם אתם יכולים להרגיש בקצות האצבעות שלכם. לעיתים, העור על הפצעונים האלה ומסביבם הוא אדום. תופעה זו עלולה להחמיר עם חום.

איך מטפלים באקנה של תינוקות?

אקנה של תינוקות נעלם בדרך כלל ללא כל טיפול דרמטולוגי מספר חודשים אחרי שהוא מופיע לראשונה. עם זאת, ניתן למנוע החמרה של הגירוי במספר פעולות פשוטות.

על מנת למנוע גירוי של עור הילד במהלך האמבטיה או המקלחת, אתם יכולים להשתמש בתרחיץ ניקוי עדין נטול סבון. אתם יכולים גם להשתמש במי מעיינות טרמליים או בתכשיר מועשר באבץ כדי להפחית את הגירויים ולהרגיע את העור הרגיש של התינוק שלכם.

מלבד המוצרים הטיפוליים, הקפידו לא להשתמש במוצרים אשר עלולים להחמיר את עורו של התינוק שלכם כגון סבונים עשירים בליפידים, משחות שמנוניות או מוצרים נגד אקנה המיועדים למתבגרים ולמבוגרים.

עם כל שאלה או ספק, פנו לרופא לקבלת ייעוץ רפואי.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.