5 טיפים שיגרמו
לעור רגיש להיראות צעיר יותר

duration time 5 דקות קריאה

עור רגיש הוא דק ופגיע יותר, ולכן חשוף לגורמים מזיקים מדי יום. קור, חום, שמש, זיהום אוויר, לחץ נפשי, כל הגורמים האלה מחלישים את ההגנה של העור, משפיעים על איכותו ומאיצים את תהליך ההזדקנות. בהמשך תמצאו כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לשמור על מראה עור צעיר ורענן.

טיפ 1:
לחות, לחות, ואז עוד לחות!

אי אפשר להדגיש את זה מספיק – לחות היא המפתח לעור יפה! העור מורכב מ-70% מים, וכאשר אין בו מספיק מים, תאי האפידרמיס נהרסים. השלב החשוב ביותר בהעשרה יעילה של העור בלחות הוא לוודא שאתם שותים מספיק מים.

טיפ 2:
פזרו על הצלחת קצת קסם אנטי-אייג'ינג

עור יפה הוא עור שנהנה מתזונה טובה, תרתי משמע! אכלו מזונות עשירים בנוגדי חמצון, ביסודות קורט ובחומצות שומן חיוניות על בסיס יומי. כלומר – סלמון, אגוזים, פירות הדר, פטריות וכו'.

טיפ 3:
אמצו שגרת טיפוח קבועה

ככל שתשקיעו יותר בעור שלכם, כך הוא ייראה צעיר יותר. נקו ביסודיות את הפנים שלכם בוקר וערב, ומרחו עליו קרם יום ולילה המתאימים לו במיוחד. אל תשכחו את אזור העיניים והשפתיים, שזקוקים לתשומת לב מיוחדת. פעם בשבוע, פנקו את עצמכם בפילינג ובמסכת פנים כדי להשלים ביעילות את שגרת הטיפוח שלכם. וכמובן, זכרו להגן על העור שלכם מפני השמש במשך כל השנה.

טיפ 4:
הקפידו על פעילות גופנית קבועה

לחץ נפשי ותשישות עלולים לגרום לעקה חמצונית - מצב בו קיים בגוף חוסר איזון בין הרדיקליים החופשיים לבין נוגדי החמצון, הגרום להאצה של הזדקנות העור. כדי לפתור את הבעיה הזאת, למדו להסיר מעצמכם לחצים מיותרים. פעילות גופנית קבועה תעזור לכם להירגע מהמתחים, ותרגילי נשימות ומדיטציה יעזרו לכם להישאר רגועים לאורך זמן.

טיפ 5:
לא קוראים לה "שנת יופי" לחינם...

בזמן שהגוף שלכם נח בלילה, העור שלכם עובד שעות נוספות.
חלה האצה בשיקום ובהתחדשות התאים, והמיקרוסירקולציה בגוף מופעלת. פעילות זו מגיעה לקצב מקסימלי בין 2 ל-4 לפנות בוקר. כדי ליהנות משינה משקמת באמת, נסו ללכת לישון לפני חצות ולישון לפחות 8 שעות.

נכון
או לא נכון

רטינול היא מולקולה
המסייעת לעור רגיש.

נכון

רטינול הינו נגזרת של ויטמין A טהור, הפועל גם על פני השטח וגם עמוק בתוך השכבות כדי להחליק את העור, לאזן את הגוון שלו ולהפחית באופן ניכר את עומק הקמטים.מהו היתרון העיקרי שלו? הרטינול בעל תכונות מרגיעות רבות-עוצמה הפועלות ביעילות על סימני הזדקנות קליניים, והופכות אותו לבחירה נכונה לטיפול אנטי-אייג'ינג.
למדו עוד

לתזונה שלכם אין כל קשר
להזדקנות העור

לא נכון

שמירה על תזונה מאוזנת, מלאה בנוגדי חמצון (פירות יער, תפוחים, ברוקולי וכו'), בחומצות שומן חיוניות וביסודות קורט, תוך שמירה על אורח חיים בריא וספורטיבי, עוזרות לעור שלכם להיראות צעיר.
למדו עוד

ניקוי הוא המפתח
בשגרת האנטי-אייג'ינג שלכם.

נכון

הניקוי לא מסיר רק איפור, אלא מסיר גם את כל הזיהומים שהצטברו בו במהלך היום, כמו לכלוך, סבום וזיעה. מוצרי טיפוח פועלים בצורה היעילה ביותר על עור נקי. ללא השלב המכריע הזה, זיהומים יסתמו את הנקבוביות ויחנקו את העור, וכך ימנעו מהחומרים הפעילים במוצרי הטיפוח שלכם לבצע את עבודתם.
למדו עוד

עייפות יכולה להיראות
על העור מסביב לעיניים שלכם.

נכון

מיקרו-סירקולציה של הדם ושל הלימפה סביב העיניים עלולה להאט במצבי עייפות או כתוצאה מהגיל. העור הדק מאוד סביב אזור העין חושף מיד סימנים של וסקולריזציה לקויה או ניקוז לימפטי לא מספק. זה מה שמעורר הופעת סימנים של עייפות, כמו כהויות או נפיחות.
למדו עוד

השמש היא
החברה-אויבת הגדולה ביותר של העור.

נכון

גורמי הזדקנות סביבתיים רבים נובעים מאותו מקור האנרגיה שנותן לנו אור וחיים: השמש. ההשפעות של קרינת UVB ידועה כבר עשרות שנים ומתבטאת בכוויות מהשמש ונזק לעור. אבל קרינת UVB היא רק פן אחד של הזדקנות הנגרמת על ידי השמש. קרינת UVA וקרני אינפרא-אדום קיימות בכל ימות השנה, גם במזג אוויר מעונן. הן חודרות עמוק לתוך העור ופוגעות באבני הבניין החיוניות שלו.
למדו עוד

הידעת?

רטינול, שהתגלה בשנת 1913, הינו הנגזרת הפעילה הטבעית של ויטמין A, וממלא תפקיד חיוני בשמירה על התפקוד של מחסום העור.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.