מה מאיץ 
את הזדקנות העור?

duration time 2 דקות קריאה

הגורם הראשון המאיץ את הזדקנות העור הוא החשיפה לשמש.

כאשר העור נחשף לקרני UV הוא נוטה להזדקן מהר יותר. קרני השמש משחררות קרינה לתוך העור, ומייצרות "רדיקלים חופשיים" מזיקים. כך נוצר חמצון שעלול לשנות את התאים ואת הסיבים של העור. גורמים מזיקים נוספים הם עשן סיגריות, אלכוהול וזיהום אוויר. לאורך השנים, סיבי הקולגן עוברים גליקציה (תהליך שבו מבנה החלבון משתנה בהשפעת מולקולת סוכר), וכתוצאה מכך הם הופכים לנוקשים יותר. אצל נשים, גיל המעבר מאיץ גם הוא את תהליך הזדקנות העור.

עקה חמצונית, הוא מצב בו קיים בגוף חוסר איזון בין הרדיקליים החופשיים לבין נוגדי החמצון, מה שמביא לכך שהגוף אינו יכול להתמודד בצורה ראויה עם כמות הרדיקלים.

עקה חמצונית עלולה להחליש את התאים. התנאים הסביבתיים שלנו, זיהום האוויר, קרינת השמש ועשן סיגריות יוצרים רדיקלים חופשיים בעלי דרגות חומרה שונות העלולים להיות הרסניים עבור העור שלנו. חלבונים (קולגן, אלסטין), ליפידים של ממברנת התא וה-DNA עלולים להיפגע ולגרום למגוון בעיות, מהזדקנות מוקדמת ועד לסרטן. לכן אנחנו חייבים להגן על עצמנו מפניהם.

עצת מומחה:
אילו טיפים יוכלו לעזור למטופלות ומטופלים שלך?

"מניעה היא חיונית: אני מייעץ למטופלים ומטופלות למתן את החשיפה לשמש."

"אני ממליץ להשתמש במסנן קרינה עם ספקטרום הגנה רחב לאזור הפנים שמגן על העור מפני קרני UVA. אנחנו מדברים על היתרונות בגמילה מעישון ועל החשיבות בשמירה על תזונה בריאה ועשירה בירקות ובפירות על מנת לעזור לגוף להילחם ברדיקלים החופשיים. העצות האלה יעילות יותר כשמבצעים אותן לפני הופעת הסימנים הראשונים להזדקנות העור.״

על אילו מוצרי טיפוח
אתה ממליץ?

"שימוש יומי בתכשיר לחות הוא חיוני."

"אני ממליץ על קרמים עם רכיבים פעילים המבוססים על נוגדי חמצון ונלחמים ברדיקלים החופשיים בהתאם לגיל ולסוג העור. קרמים שמכילים חומצות פרי, ויטמין C או רטינול יוכלו לעזור. בנוסף, ישנם קרמים הנלחמים בגליקציה ומעכבים את ההזדקנות. למשל לנשים השוהות הרבה בחוץ, אני ממליץ על שימוש בקרם יום עם מסנן קרינה כבר מחודשי האביב ואילך."

נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) עוזרים להימנע מעקה חמצונית

"מומלץ להשתמש בתכשירים עם נוגדי חמצון ו/או נוגדי רדיקלים חופשיים. נוגדי החמצון ונוגדי הרדיקלים החופשיים האלה הם מולקולריים (למשל, ויטמין C, ויטמין E, פוליפנולים וכו') או אנזימטיים (SOD, GPx,SH, קטלאז וכו'), או בצורת יסודות קורט (סלניום, נחושת, אבץ וכו'). חשיפה יומית לקרני השמש – במיוחד לקרני UVA – משחקת תפקיד מרכזי בתהליך ההזדקנות, ובמיוחד בייצור רדיקלים חופשיים. לכן מומלץ מאוד להשתמש מדי יום בתכשירים המשלבים מקדם הגנה.״

נכון
או לא נכון

רטינול - המולקולה
שמסייעת לעור רגיש.

נכון

רטינול הינו נגזרת של ויטמין A טהור, הפועלת גם על פני השטח וגם עמוק בתוך השכבות בכדי להחליק את העור, לאזן את הגוון שלו ולהפחית באופן ניכר את עומק הקמטים. מהו היתרון העיקרי שלו? הרטינול בעל תכונות מרגיעות עוצמתיות הפועלות ביעילות על סימני הזדקנות קליניים, והופכות אותו לבחירה נכונה לטיפול אנטי-אייג'ינג.
למדו עוד

לתזונה אין כל
קשר להזדקנות העור

לא נכון

שמירה על תזונה מאוזנת מלאה בנוגדי חמצון (פירות יער, תפוחים, ברוקולי וכו'), בחומצות שומן חיוניות וביסודות קורט, תוך שמירה על אורח חיים בריא, מסייע לעור שלכם להיראות צעיר.
למדו עוד

ניקוי הוא המפתח
בשגרת האנטי-אייג'ינג

נכון

הניקוי מסיר את האיפור וגם את כל הזיהומים שהצטברו בו במהלך היום, כמו לכלוך, סבום וזיעה. מוצרי טיפוח פועלים בצורה היעילה ביותר על עור נקי. ללא השלב החשוב הזה, זיהומים יסתמו את הנקבוביות וכך ימנעו מהחומרים הפעילים במוצרי הטיפוח לבצע את עבודתם.
למדו עוד

עייפות יכולה להיראות
על העור סביב העיניים

נכון

מיקרו-סירקולציה של הדם ושל הלימפה סביב העיניים עלולה להאט במצבי עייפות או כתוצאה מהגיל. העור הדק מאוד סביב אזור העין חושף מיד סימנים של וסקולריזציה לקויה או ניקוז לימפטי לא מספק. זה מה שמעורר הופעת סימנים של עייפות, כמו כהויות או נפיחות בעור.
למדו עוד

השמש היא החברה-האויבת
הגדולה ביותר של העור.

נכון

גורמי הזדקנות סביבתיים רבים נובעים מאותו מקור האנרגיה שנותן לנו אור וחיים: השמש. ההשפעה של קרני UVB ידועה כבר עשרות שנים: כוויות מהשמש ונזק בעור. אך קרני UVB הן רק פן אחד של הזדקנות הנגרמת על ידי השמש. קיימים בכל ימות השנה, גם במזג אוויר מעונן, קרני UVA וקרני אינפרא אדום חודרים עמוק לתוך העור ופוגעים באבני הבניין החיוניים שלו.
למדו עוד

הידעת?

העור באזור העיניים הוא הדק והפגיע ביותר בכל אזור הפנים. חסרים בו בלוטות חלב, סיבי קולגן ואלסטין.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.