תיקון בעיות פיגמנטציה 
כן, אך לא בכל מחיר!

duration time 2 דקות קריאה

אנו מחפשות באופן קבוע מוצרים יעילים נגד כתמים וגוון עור לא אחיד. חשוב לזכור שקיימים פתרונות נגד פיגמנטציה, כמו הליכים דרמטולוגיים או תרופות מיוחדות שעלולים להחליש או לגרות את העור. פתרונות אלה מגבילים את תקופת השימוש במיוחד עבור עור רגיש.

טיפ 1:
שילוב יעילות עם רגישות

לפני שמאמצים שגרת טיפול נגד פיגמנטציה, מומלץ להתייעץ עם רופא או רופאת עור, שיוכלו לקבוע מהו הפתרון המתאים ביותר, תוך התחשבות ברמת רגישות העור הספציפית.

אל תשכחו
הגנה יומיומית מקרינת UV

חשיפה לשמש היא הסיבה העיקרית להופעת הכתמים

כתמי שמש הם כתמים הנוצרים כתגובה לחשיפה ישירה וממושכת לקרני UV. פיגמנטציה יכולה להופיע בכל גיל. שילוב של חשיפה לשמש, אמצעי מניעה דרך הפה ותרופות מסוימות המשנות את האיזון ההורמונלי עלול לתרום להופעת הכתמים. פעילות הורמונלית יכולה אף לעורר מלזמה, צורה של אי סדירות פיגמנטית המשפיעה על חלק מהנשים במהלך ו/או אחרי ההיריון.

טיפ 2:
הגנו על העור בכל הנסיבות

לכן חשוב להשתמש בהגנה מפני השמש לאורך כל השנה, גם בימים מעוננים. כדי להגן על העור מפני קרני UVA ו-UVB, מומלץ להשתמש במוצר טיפוח עם SPF של לפחות 15 על בסיס יומי. במקרה של חשיפה אינטנסיבית לשמש, השתמשו ברמת הגנה גבוהה מאוד, כגון SPF50+‎.

גוון עור זוהר
בצעד אחד

השתמשו בפילינג פעם בשבוע

כדי להילחם בגוון עור עמום וכתמים, התפנקו בטיפול יופי. השתמשו בפילינג עדין כדי להפטר מתאים מתים, לשקם את העור ולהאיר אותו מבלי לפגוע או לגרום לגירוי.

טיפ 3:
השילו תאים מתים מהעור ללא שפשוף

הפילינג מכיל גרגירים הפועלים על העור תוך שפשוף. כדי למנוע גירוי, היזהרו לא ללחוץ חזק מדי. בצעו עיסויים מעגליים קטנים מלמטה לחלק העליון של הפנים, תוך שימת לב מיוחדת לאזור ה-T. ליעילות אופטימלית, נקו את העור לפני השימוש בפילינג.

טיפ 4:
איפור וכיסוי פיגמנטציה

לנשים חסרות סבלנות שרוצות לראות את הכתמים נעלמים ואת גוון העור הופך אחיד באופן מידי, מוצרי איפור מכסים יכולים לעזור, הם מעניקים גוון עור אחיד ובהיר בצעד אחד.

נכון
או לא נכון

רטינול - המולקולה
שמסייעת לעור רגיש

נכון

רטינול הינו נגזרת של ויטמין A טהור, הפועל גם על פני השטח וגם עמוק בתוך השכבות בכדי להחליק את העור, לאזן את הגוון שלו ולהפחית באופן ניכר את עומק הקמטים. מהו היתרון העיקרי שלו? הרטינול בעל תכונות מרגיעות רבות-עוצמה הפועלות ביעילות על סימני הזדקנות קליניים, והופכות אותו לבחירה נכונה לטיפול אנטי-אייג'ינג.
למדו עוד

לתזונה אין כל קשר
עם הזדקנות העור

לא נכון

שמירה על תזונה מאוזנת מלאה בנוגדי חמצון (פירות יער, תפוחים, ברוקולי וכו'), חומצות שומן חיוניות ויסודות קורט, תוך שמירה על אורח חיים בריא, מסייעת לעור להיראות צעיר יותר.
למדו עוד

ניקוי הוא המפתח
בשגרת האנטי-אייג'ינג

נכון

ניקוי לא רק מסיר איפור אלא את כל הזיהומים שהצטברו במהלך היום, כגון זיהום, סבום וזיעה. מוצרי טיפוח יעילים ביותר על עור נקי. ללא שלב הניקוי המכריע, זיהומים עלולים לסתום את הנקבוביות, להעמיס על העור, ולמנוע מהחומרים הפעילים במוצרי הטיפוח לבצע את עבודתם.
למדו עוד

עייפות עלולה להיראות
על העור סביב העיניים.

נכון

עם העייפות או הגיל, מיקרו-סירקולציה של הדם והלימפה סביב העיניים עלולה להאט את פעילותה. העור הדק מאוד סביב קונטור העין חושף מיד סימנים של ווסקולריזציה לקויה או ניקוז לימפה לא מספק. זה מה שמעורר את הופעת סימני העייפות, כמו כהויות או נפיחות מתחת לעיניים.
למדו עוד

השמש היא החברה-האויבת
הגדולה ביותר של העור.

נכון

גורמי הזדקנות סביבתיים רבים נובעים מאותו מקור האנרגיה שנותן לנו אור וחיים: השמש. ההשפעה של קרני UVB ידועה כבר עשרות שנים: כוויות מהשמש ונזק בעור. אך UVB הוא רק פן אחד של הזדקנות הנגרמת על ידי השמש. קיימים בכל ימות השנה, גם במזג אוויר מעונן, קרני UVA וקרני אינפרא אדום חודרים עמוק לתוך העור ופוגעים באבני הבניין החיוניים שלו.
למדו עוד

הידעת?

ל-71% מהנשים* בין הגילאים 25 ל-55 יש קמטים סביב העיניים.

יש לנו גם
סדרת מוצרים עבור פיגמנטציה

סדרת פיגמנטקלאר כוללת מוצרים חדשניים המסייעים לתיקון כתמי פיגמנטציה, סימנים כהים, עור עמום וגוון עור לא אחיד.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.