הקשר בין 
גלולות למניעת הריון ופצעונים

גלולות למניעת הריון, שליטה על העור ובקרת סיכונים. הסיפור האמיתי מאחורי הגלולה.

הגלולה. כמו כל סופרסטאר שמכבדת את עצמה: ביונסה, פינק ואדל, ידועה רק בשמה הפרטי. נוסף על היותה סופר-יעילה במניעת הריון, היא מציעה יתרונות נלווים אטרקטיביים, כמו טיפול באקנה הורומונלי. אבל איך היא פועלת?

איך הגלולה מונעת פצעונים?

הגורמים המעוררים פצעונים הם בעיקר הורמונליים. טסטוסטרון (כן, גם לנשים יש טסטוסטרון) והורמונים דומים נוספים שולחים פקודה לעור לייצר כמות גדולה של שומן המעורר פצעונים. האסטרוגן המצוי בגלולה למניעת הריון מאזן את האפקט הזה ומטפל באקנה הורמונלי.

Dianette, הידועה גם כדיאנה 35, יעילה עוד יותר מגולולות אחרות כיוון שהיא משלבת אסטרוגן עם תרופה הנקראת ציפרוטרון אצטט, שפועלת ספציפית נגד הורמונים המייצרים פצעונים (אנדרוגנים). בנוסף, היא לא מאפשרת ייצור עודף של סבום וחסימת הנקבוביות.

מדוע לעיתים יש צורך לשנות את סוג הגלולה?

למרות השם הקליט "הגלולה", קיימים למעשה 4 דורות של גלולות למניעת הריון. לאחרונה, מדענים גילו שגלולה מהדור השני בטוחה יותר מהדורות החדשים ומדיאנה 35 {Dianette} בכל הקשור לסיכונים אפשריים כמו פקקת ורידים עמוקה DVT (קרישי דם ברגליים).

בכל סוג גלולה שאת נוטלת הסיכון עדיין מאד מאד נמוך, אבל מאחר שנשים רבות נוטלות גלולות, הרופאים נוקטים משנה זהירות. לכן, מומלץ לנשים רבות לעבור לגלולה מהדור השני.

אם כך, מהי השפעת השינוי בגלולה שאני נוטלת על העור שלי?

דיאנה 35 {Dianette} משתמשת גם כתרופה נגד פצעונים. היא חזקה יותר מגלולה מהדור השני, אז את עלולה להבחין בהתחלה באפקט ריבאונד.

אם החלפת גלולות למניעת הריון מדור 3 או 4 לגלולות בטוחות יותר מהדור ה-2, לא תרגישי כל שינוי. אין מחקר מבוסס ראיות שטוען שגלולות מדור 3 או 4 טובות יותר לעור מאשר החברות הותיקות שלנו מהדור ה-2.

ואם הגלולה היא מחוץ לתחום עבורי?

אם גלולות למניעת הריון לא מתאימות לך, דברי עם הרוקח או הרופא שלך על אסטרטגיות חלופיות לבריאות העור – יש בנמצא פתרונות מקצועיים מצוינים! לפרטים נוספים - בדקי את המדריך שלנו לפתרונות דרמו-קוסמטיים מובילים המסייעים לטיפול בפצעונים.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.