הגנה
מפני השמש

העור שלנו חשוף לשמש ולקרינה אולטרה סגולה מדי יום – אפילו בחורף או במזג אוויר מעונן. קרינת UV גורמת לנזקים רבים בעור. קרני UV הן הגורם העיקרי להופעת סימני ההזדקנות: קמטים, כתמי גיל ועור נפול. למרבה הצער, הן גם אחראיות לרוב המקרים של סרטן העור.

שאלות ותשובות

1 quote-marks

מה הוא מסנן קרינה SPF?

SPF מייצג “sun protection factor” - גורם הגנה מפני השמש. נתון זה מתייחס ליכולת של קרם ההגנה שלכם להגן על העור מפני קרני UVB הגורמות לכוויה. ככל שהמספר גבוהה יותר, כך ההגנה גדולה יותר. כאשר אתם בשמש, מומלץ להשתמש לכל הפחות במקדם הגנה SPF30 כל שעתיים. נדרשת כמות של קרם הגנה בגודל כדור גולף לכל הגוף.

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

כיצד אוכל להגן על העור שלי מפני השמש?

חשיפה לשמש מעמידה אותנו בסיכון לכוויות שמש, כמו גם לסכנות ארוכות טווח של הזדקנות מוקדמת וסרטן העור. כדי לשמור על בטיחות בשמש, חפשו צל בין השעות 11:00 בבוקר ל-15:00 אחר הצהריים, חבשו כובע, ביגוד מגן ומשקפי שמש. בנוסף לאמצעים אלה, מרחו בנדיבות מקדם הגנה רחב טווח UVA -UVB כל שעתיים על כל אזור בעור החשוף.

למדו עוד ❯

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

מהו מקדם ההגנה מפני השמש הטוב ביותר עבור עור רגיש?

כמה ממקדמי ההגנה מפני השמש עלולים לגרום לתחושות עקצוץ לא נעימות על עור רגיש. כדאי לבחור בהגנה רחבת טווח UVA-UVB שנבדקת על העור הרגיש ביותר, מועשרת במי מעיינות טרמליים נוגדי חמצון, המרגיעים עור רגיש ומונעים התלקחות דלקות.

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

כיצד אוכל להגן על הפנים מפני השמש?

על מנת להימנע מהזדקנות מוקדמת או מסרטן העור, חשוב להשתמש במקדם הגנה יומי לפנים. זה חשוב עוד יותר אם את בהריון או נוטלת גלולה למניעת הריון, מכיוון שחשיפה לשמש עלולה ליצור "מסכת הריון". יש לבחור מרקם המתאים ביותר לעור שלך כמו קרם נוחות לעור יבש, ג'ל לא קומדוגני לעור שמן או מיסט רענן.

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

כיצד אוכל להגן על העור שלי מפני השמש ללא מסנן קרינה?

רופאי ורופאות עור ממליצים לחבוש כובע, משקפי שמש ובגדים מגנים, ולחפש צל כשהשמש בשיא עוצמתה. אבל מקדם הגנה מפני השמש הוא הבסיס וכדאי להפוך אותו לחלק שלך. מקדמי ההגנה מפני השמש של סדרת אנתליוס עוברים בדיקות קפדניות אפילו על העור הרגיש ביותר על מנת להבטיח בטיחות מוחלטת.

האם זה היה מועיל?

נכון
או לא נכון

אין צורך להשתמש במקדם הגנה
מהשמש גם כשמעונן

לא נכון

גם ביום אפור וגשום העור נחשף לקרני UV, שיגרמו בהדרגה להופעת כתמים של פוטו-אייג'ינג. כדי להגן על העור שלכם באופן מלא, השתמשו בכל יום במקדם הגנה מפני השמש, לא רק כשמזג האוויר חם ושטוף שמש.
למדו עוד

חשיפה לשמש יכולה
לגרום לעור להזדקן בטרם עת.

נכון

קרני UVA משבשות את אבני הבניין הפנימיות של העור כגון סיבי קולגן ואלסטין. לאורך זמן, חשיפה לשמש גורמת לאובדן נפח וגמישות וכן לקמטים. קרני UVB מעוררות גם ייצור פיגמנטים לא סדירים המובילים לכתמים כהים ולגוון עור צהוב. שינויים אלו בעור ידועים בשם פוטו-אייג'ינג.
למדו עוד

ככל שסרטן העור מתגלה מוקדם יותר,
כך קל יותר לטפל בו.

נכון

90% מסוגי סרטן העור ניתנים לריפוי, אם מתגלים מוקדם. לכן הבדיקה בין הביקורים אצל רופאי עור כה חשובה, היכנסו לכתבה "הצילו את עורכם" כדי ללמוד על בדיקת שומות. הפכו את השימוש במקדם הגנה מפני השמש לשגרה יומית בלתי מתפשרת בכדי להגן על עצמכם ולמנוע סרטן עור.
למדו עוד

ילדים וילדות פגיעים יותר
לנזקי קרינת השמש.

נכון

בטיחות בשמש חשובה במיוחד עבור ילדים, במיוחד לאור הידיעה ש-50% עד 80% מהנזק הקשור לקרינת UV מתרחש לפני גיל 20, וכי אחד מתוך 55 אנשים שנולדו בשנת 2008 יפתח יום אחד מלנומה. בעזרת ההגנה המתאימה, ניתן להפחית באופן משמעותי את הסיכון הזה.
למדו עוד

רוב המקרים של
מלנומה ניתנים למניעה

מלנומה היא הסוג החמור ביותר של סרטן העור ואחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב צעירים, המשפיעה במיוחד על נשים מתחת לגיל 30. החדשות הטובות הן שניתן למנוע את מרבית מקרי סרטן העור בעזרת הגנה מספקת מפני השמש – ביגוד מגן, התנהגות חכמה בשמש ומקדם הגנה נכון.

הסעיפים הבאים מציעים סקירה כללית של מושגי מפתח בהגנה מפני השמש: מהי הגנה מפני השמש ואיך היא מתבצעת, למה היא כל כך חשובה ואיך אפשר להיות בטוחים שהעור שלנו ושל בני משפחתנו אכן מוגן?

כמו כן, תלמדו שיטות מועילות למניעה של סרטן העור ולהגנה על עורכם ושל יקיריכם באמצעות סדרת צעדים פשוטים.

תוכלו למצוא גם מאמרים העוסקים במקרים של רגישות מיוחדת לשמש כמו אלרגיה לשמש או עור פגום, וכן בבעיות פיגמנטציה כמו מלזמה (מסכת הריון).

הכירו את 
אנתליוס פלואיד UVMUNE 400 תחליב פנים SPF50+‎

 

שימו לב!

המידע המוצג כאן מיועד לצורכי לימוד כלליים בלבד ואינו אמור להוות תחליף לייעוץ רפואי מקצועי. כדאי תמיד לפנות לייעוץ עם רופאות ורופאים מוסמכים בכל שאלה רפואית.

ההתחייבות שלנו
לבטיחות שלכם

תקני הבטיחות שלנו עומדים בתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות ויותר.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

אפס תגובתיות.

קראו עוד
אנחנו ממשיכים לחקור ולגלות את שילוב המרכיבים עד שמתקבלת הפורמולה המדויקת שאינה גורמת לתגובתיות.
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רכיבים פעילים
ללא התפשרות על הסבילות

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, הם מכילים רק רכיבים פעילים במינון המדויק, ללא התפשרות על הסבילות.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו נבדקה ומאושרת גם לעור רגיש, בעל נטייה לפצעונים, יבש ומגורה במיוחד.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזה המגנה ביותר, הצורכת כמות מינימלית של חומרים משמרים, על מנת להבטיח עמידות ויעילות ללא פגע לאורך זמן.