הגנה מפני השמש
לתינוקות וילדים

עורם של ילדים דק יותר ומערכת הפיגמנטציה שלו (היכולת "להשתזף") עדיין מתפתחת. כלומר, חסרות לו ההגנות הטבעיות שמסייעות להגן על עור מבוגר מפני קרני UV מזיקות.

השאלות שלכם
התשובות שלנו

1 quote-marks

באיזה מקדם הגנה כדאי להשתמש עבור תינוקות?

תינוקות וילדים מתחת לגיל 3 אינם צריכים להיות חשופים ישירות לשמש באופן מוחלט. אפילו בצל, יש להגן עליהם באמצעות קרם הגנה רחב טווח מסוג UVA-UVB ובנוסף ביגוד וכובעים מגנים. סדרת מוצרי אנתליוס דרמו לילדים נבדקה תחת השגחת רופא ילדים על מנת להיות הבטוחה ביותר לעורם העדין של תינוקות.


למדו עוד

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

כיצד אוכל להגן על העור שלי מפני השמש?

חשיפה לשמש מעמידה אותנו בסיכון לכוויות שמש, כמו גם לסכנות ארוכות טווח של הזדקנות מוקדמת וסרטן העור. כדי לשמור על בטיחות בשמש, חפשו צל בין השעות 11:00 בבוקר ל-15:00 אחר הצהריים, חבשו כובע, ביגוד מגן ומשקפי שמש. בנוסף לאמצעים אלה, מרחו בנדיבות מקדם הגנה רחב טווח UVA -UVB כל שעתיים על כל אזור בעור החשוף.

למדו עוד ❯

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

מהו מקדם ההגנה מפני השמש הטוב ביותר עבור עור רגיש?

כמה ממקדמי ההגנה מפני השמש עלולים לגרום לתחושות עקצוץ לא נעימות על עור רגיש. כדאי לבחור בהגנה רחבת טווח UVA-UVB שנבדקת על העור הרגיש ביותר, מועשרת במי מעיינות טרמליים נוגדי חמצון, המרגיעים עור רגיש ומונעים התלקחות דלקות.

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

האם שיזוף בהתזה מגן עליך מהשמש?

בהחלט לא! שיזוף בהתזה נעשה לאחר סילוק תאים מתים משטח העור והכנה לצביעתו. זה לא קשור כלל להגנה על העור מפני השמש. שיזוף בהתזה הוא הרבה יותר בטוח משיזוף קונבנציונאלי, אך כדאי להמשיך להגן על העור מפני השמש לאחר שיזוף בהתזה באמצעות מקדם הגנה מהשמש רחב טווח UVA-UVB.

האם זה היה מועיל?

1 quote-marks

מה הוא מסנן קרינה SPF?

SPF מייצג “sun protection factor” - גורם הגנה מפני השמש. נתון זה מתייחס ליכולת של קרם ההגנה שלכם להגן על העור מפני קרני UVB הגורמות לכוויה. ככל שהמספר גבוהה יותר, כך ההגנה גדולה יותר. כאשר אתם בשמש, מומלץ להשתמש לכל הפחות במקדם הגנה SPF30 כל שעתיים. נדרשת כמות של קרם הגנה בגודל כדור גולף לכל הגוף.

האם זה היה מועיל?

אמת
או שקר

ילדים
חשופים יותר לנזקי קרינת השמש.

אמת

בטיחות בשמש היא בעלת חשיבות עליונה לילדים, במיוחד כשאנחנו יודעים ש- 50% עד 80% מהנזק הקשור לקרני UV מתרחש לפני גיל 20, וש-1 מתוך 55 אנשים שנולדו בשנת 2008 יפתח יום אחד מלנומה. אבל ניתן להפחית באופן דרסטי את הסיכון הזה בעזרת ההגנה המתאימה.
למדו עוד

השמש טובה
לילדים שלכם.

שקר

עור של ילדים פגיע במיוחד וחשוף יותר להשפעות המזיקות של השמש. לכן רופאי ילדים ורופאי עור מסכימים שעדיף שלתינוקות ולפעוטות מתחת לגיל 3 לא תהיה חשיפה ישירה לשמש בכלל. לאחר גיל זה, הקפידו להשתמש במקדם הגנה מפני השמש שהינו רחב טווח וכולל הגנה גבוהה מפני קרני UVA-UVB, כמו אנתליוס.
למדו עוד

בגדים כהים
מתאימים יותר לשמש.

אמת

אכן, צבעים כהים ועזים כמו שחור, כחול נייבי, אדום או ירוק אזמרגד מספקים הגנה רבה יותר מפני UV מאשר לבן ופסטל. אז הקפידו לארוז גם פריטי לבוש בצבעים כהים כשאתם מתכוננים לחופשה הבאה שלכם!
למדו עוד

לתינוקות
אסור להיחשף לשמש

רופאי עור ממליצים כי תינוקות מתחת לגיל 3 לא יהיו חשופים כלל ישירות לאור השמש, וכי עליהם להיות מוגנים תמיד על ידי מקדם הגנה/בגדים, גם כשהם נמצאים בצל. ילדים מבוגרים יותר צריכים ללמוד על התנהגות בטוחה בשמש, כמו שימוש קבוע במקדם הגנה בעל הגנה רחבת טווח, לבישת בגדים שמגנים על העור והימנעות מחשיפה לשמש במהלך השעות החמות ביותר (10 בבוקר עד 16:00 בצהריים).

איך ללמד ילדים
לשמור על עצמם בשמש

במאמר שלהלן תוכלו למצוא שלל עצות שיעזרו לכם ללמד את ילדיכם איך להתנהג בצורה בטוחה וחכמה בשמש.

להפוך את השימוש במקדם הגנה
למשחק כיפי

האם הילדים שלכם לא אוהבים לשים מקדם הגנה? הסרטון הקצר שלנו יראה לכם כיצד להפוך את השימוש במקדם הגנה למשחק כיפי, ואיך הילדים שלכם יכולים להפוך לגיבורי-על עם אנתליוס.

איך למנוע מהם
להישרף בשמש

 
"אני תמיד משתמש במקדם הגנה כשאני הולך לים או אם אני נמצא בחוץ הרבה זמן, אבל אף פעם לא חשבתי על זה יותר מדי. הבן שלי נולד עם עור הרבה יותר בהיר משלי, מה שגרם לי להתחיל לחשוב על החשיפה לשמש. השאלה שלי אליכם היא – מה אתם ממליצים לעשות במקרה של כוויית שמש קטנה?". כדאי להשתמש במקדם הגנה עם SPF 50 והגנה רחבת טווח מפני קרני UVA ו-UVB כדי להימנע ככל הניתן מכוויות בעור.
הקרם צריך להיות עמיד מאוד במים על מנת להתאים לכל מצב. בזמן השימוש עצמו, שים לב שאתה מורח את הקרם בצורה שווה על כל הגוף של בנך בצורה מעגלית. יש למרוח את הקרם מחדש מדי שעתיים לפחות. מומלץ למנוע מילדים להיחשף לשמש בין 10:00 בבוקר ל-16:00 בצהריים מכיוון שזה הזמן שבו קרני ה-UV חזקות יותר והחשיפה מסוכנת. חשוב לדעת שגם בזמן שהייה בצל הבן שלך אינו מוגן מכיוון שקרני ה-UV יכולות לחדור מבעד לעננים ועד ל-50 ס"מ עומק במים . אל תשכח להלביש אותו בבגדים מגנים מפני השמש, כמו כובע, חולצה ומכנסיים ארוכים, כדי להגן גם על החלקים בגוף שחשופים לשמש.

הידעת?

הבטיחות שלנו
התחייבויות

תקני בטיחות מעבר לתקנות הקוסמטיקה הבינלאומיות.

laroche posay safety commitment product allergy tested model close up

100% מהמוצרים
עברו בדיקה לאלרגיה

קראו עוד
תנאי מוקדם אחד = אפס תגובות אלרגיות
אם אנחנו מזהים מקרה אחד, אנחנו חוזרים למעבדות ומנסחים מחדש את הפורמולות
laroche posay safety commitment essential active dose product head

רק המרכיבים ההכרחיים,
במינון הפעיל המדויק

קראו עוד
המוצרים שלנו פותחו בשיתוף פעולה עם רופאי עור וטוקסיקולוגים, ומכילים רק את המרכיבים ההכרחיים, במינון הפעיל המדויק.
laroche posay safety commitment sensitive skin model baby

נבדק
על עור רגיש מאוד

קראו עוד
עמידות המוצרים שלנו מאושרת לשימוש על העור הרגיש ביותר: תגובתי, אלרגי, בעל נטייה לפצעים, אטופי, פגום או מוחלש בעקבות טיפולים נגד סרטן.
laroche posay safety commitment formula protection product head

הגנה על הפורמולה
לאורך זמן

קראו עוד
אנחנו בוחרים את האריזות המוגנות ביותר שמכילות את החומרים המשמרים ההכרחיים בלבד, על מנת להבטיח עמידות ויעילות מרביות לאורך זמן.

קוראים
יקרים

המידע המוצג כאן מיועד לצורכי לימוד כלליים בלבד ואינו אמור להוות תחליף לייעוץ רפואי מקצועי. עליכם לפנות לייעוץ עם רופא מוסמך בכל שאלה רפואית.